viernes, 5 de noviembre de 2010

Act4: És ciència la filosofia?

Jo personalment veig la filosofia com una ciència perquè investiga sobre la naturaleza del coneixement científic.


Molts científics mostren les seves opinions con la meva, pero d'altres no, perquè el seu raonament és basa en el terme de ciéncia moderna que diu que la ciéncia en els seus enunciats per demostrar els problemes utilitza poblemes matemàtics i expériències.


Al principi, quan em van mostrar aquesta qüestió, la filosofía la veia com una ciència però, amb el nou raonament, el meu pensament va cambian cada vegada que em vaig endinsant en el temari filosòfic d'aquest curs.


El primer que he après es que la filosofia es un saber que ens fa pensar i mai ens monstra una resposta final i la ciència en els seus estudia aplica els procesos matemàtics.

Això m'està cambian cada vegada els meus pensaments.

No hay comentarios:

Publicar un comentario